petak, 14. prosinca 2012.

Charlton Heston


Charlton Heston rođen 4. listopada 1923.  američki filmskikazališni i televizijski glumac, nagrađen Oscarom za glavnu ulogu u filmu Ben-Hur
Prvu je filmsku ulogu imao 1941., a sljedeću 1950. godine. U međuvremenu je bio u američkoj vojsci, oženio se  Heston je bio američki glumac najpoznatiji po svojim ulogama u filmovima epskih poput pukovnika Georgea Taylora u filmu Planet majmuna, Juda Ben Hur u filmu Ben Hur (on je dobio Oscara za najboljeg glumca za ulogu u ovom filmu), Mojsija u Deset Comandments, i mnogih drugih filmova. On je bio istaknuti borac protiv rasizma i bilo Pokreta za građanska prava velika pristaša. Na početku je bio demokrat, ali kasnije je počeo podržavati konzervativne politike.Ukupno je ostvario 126 filmskih i televizijskih uloga.Predsjednik George W. Bush dodijelio mu je Predsjedničku medalju slobode, najviše američko civilno odličje. Umro od upale pluća 5. travnja 2008. 

Broj komentara: 9:

  1. Šteta što je umro od upale pluća..

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se što je dobio Oscara za glavnu ulogu u filmu Ben-Hur, ali mi se ne sviđa što je umro od upale pluća.

    OdgovoriIzbriši
  3. Žao mi je što je umro i to od upale pluća

    OdgovoriIzbriši
  4. sviđa mi se to što je dobio medalju slobode od predsjednika.

    OdgovoriIzbriši
  5. drago mi je što je dobio Oscara za glavnu ulogu u filmu Ben-Hur,ne sviđa mi se što je umro od upale pluća

    OdgovoriIzbriši
  6. ostvario je puno filmskih i televizijskih uloga

    OdgovoriIzbriši
  7. Super je to što se borio protiv rasizma

    OdgovoriIzbriši