ponedjeljak, 3. prosinca 2012.

Želim postati...





U životu bih htjela puno putovati i pomagati. To su jedne od mojih želja.



Isto tako želja mi je da  budem arhitektica i da slijedim mamine stope.
 Moja treća želja bi bila da postanem tajni špijun. Ha ha šalu na stranu. U biti moja doista najveća želja je da postanem misionarka. U potpunosti bi se osjećala najsretnijom kada bi mogla pomagati u Africi bolesnoj i izgladnjeloj djeci. Volim dati petama vjetra i otputovati te moj avanturistički i znatiželjni duh pomogao bi mi da nekoga usrećim i pomognem a i ja bi tada  puno vidjela i naučila o običajima, ljudima, novim krajevima i općenito o životu. Možda bi tamo i živjela, tko zna?
 Znam da bi mi bilo najteže vidjeti izgladnjelo dijete kako sijedi na ulici i prosi malo kruha. Voljela bi se uključiti i organizirati pomoć potrebitima preko Unicef-a.
                                    

                                               U Africi ću pomagati koliko ću moći, vidjeti ćete! :)





Nema komentara:

Objavi komentar