petak, 14. prosinca 2012.

MOJ NAJDRAŽI FILM



Moj najdraži film je sam u kući. 




 Kevin McCallister (Macaulay Culkin) je dječak koji se s obitelji sprema na putovanje u Francusku gdje će provesti božićne blagdane. Užurbano spremanje u obiteljskoj kući ne dira previše flegmatičnog Kevina koji ne uspijeva privući pažnju niti jednog člana obitelji. Naposljetku ostaje zaboravljen i sam u kući što isprva nitko ne primjećuje.
Tad na scenu stupaju Harry (Joe Pesci) i Marv (Daniel Stern), pljačkaši čija je specijalnost "olakšavanje" bogataša za vrijeme praznika. Na njihovoj listi je i kuća McCallisterovih, ali tu je isprva preplašeni Kevin koji ubrzo dolazi k sebi i priprema obranu svog doma postavljajući brdo zamki za neželjene goste. Režirao ga je Chris Columbus. Glavni glumci u njemu su Macaulay Culkin, Joe PesciDaniel SternJohn HeardCatherine O'HaraRoberts BlossomJohn Candy. Ovaj film mi je super jer je zabavan, smiješan i na neki način poučan. Glumci su to super odglumili jer to ipak nije lako. Volim ga iz još jednog razloga uvijek ga gledam sa obitelji u Božićno razdoblje. I gledati ćemo ga opet.

Nema komentara:

Objavi komentar